CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

torsdag 6. februar 2014

Forberedelse til konfirmasjon:O)



Hei, hei dere:O)

Nå har det gått laaaaang tid siden jeg satt og lekte med papir, stempler og stash. Må innrømme at det var litt gøy å lage noe igjen:O)

Sønnen i huset her skal være konfirmant i mai, og i den anledning trengs det invitasjoner og bordkort. Jeg fant en flott skisse hos Sketchy Colors denne uken, og prøvde meg på den. Jeg valgte å rotere skissen.



Jeg har brukt et digi stempel fra Kreatvie Hender
Stjernestempler fra Northstar Stamp
Takst har jeg laget på PC'en
Lys Turkis og lys grå bazzilll
DP fra Papirdesign


Jeg har laget et konvoluttkort med invitasjon oppi.

Da håper jeg dere får ei fin helg.
Takk for at du tittet innom bloggen min:O)

Klem fra


Jeg har levert dette bidraget hos:

Sketchy Colors # 196: Skisse laget av Wenche