CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

fredag 26. november 2010

Sukkersött #103 - pynt til advent eller jul



Da er det bare fire uker igjen til jul!!!!

Er du klar??? Det er ikke jeg!!!!

Vel, i dag skal jeg ha et lite juleverksted med ungene, så kanskje setminingen finner veien hit:O)

*****

Skikkelig julestemning over hos

Sukkersött

denne uken.

Utfordringen vi har til dere er

Lag pynt til advent eller jul!


Jeg "datt" oppi tutorialen til denne julekula i Heather Bailey sin fantastiske blogg:O) og jeg bare MÅTTE lage en!
Prøv selv da vel;O)



Det lekre mønster arket er "Julestrømper" fra Poppydesign.
Jeg har brukt Spellbinders Nestabilities "Petite Scalloped Circles Small" til sirklene.
Spellbinders hjerter
Perler fra roteskuffen
Stickles "Silver"



Ta turen over til Sukkersött og se de flotte kreasjonene DT'et har laget denne uken:O)

Håper dere finner litt tid, og har lyst til å bli med på moroa.

Takk for at du tok turen innom.

Ha en deilig fredag.

Klemmer fra